Art Trade - Оптовий інтернет магазин посуду

Оптовий склад посуду

                                 Як зробити замовлення?

                                   Шановні підприємці для перегляду цін і оформлення замовлення
                                      вам ОБОВ'ЯЗКОВО треба зареєструватися на нашому сайті.

                                              Мінімальна сума замовлення складає 1500 грн.

З першого ж Вашого дзвінка в нашу компанію, з Вами працює персональний менеджер, який буде в подальшому Вашим помічником і координатором у всіх питаннях нашої спільної діяльності. Також менеджер може допомогти у формуванні замовлень з урахуванням особливостей саме Вашого регіону і підприємства. Він же, за вашим бажанням, буде інформувати Вас про новинки в нашому асортименті. Далі, можливі наступні варіанти для оформлення замовлення: Вибір товару здійснюється в торговому залі спільно з менеджером-консультантом; Ознайомившись з оптовими цінами і відправивши заявку по е-мейлу або в телефонному режимі з менеджером; За допомогою нашого сайту, на якому Ви зараз перебуваєте.

Далі, можливі наступні варіанти для оформлення замовлення:

1. Вибір товару здійснюється в торговому залі спільно з менеджером-консультантом;
2. Ознайомившись з оптовими цінами і відправивши заявку по е-мейлу або в телефонному режимі з менеджером;
3. За допомогою нашого сайту, на якому Ви зараз перебуваєте.

Для того щоб подивитися оптові ціни і зробити замовлення, вам необхідно зареєструватися на сайті. Після реєстрації адміністратор відкриє вам доступ і на Вашу електронну пошту прийде лист про активацію. Ви зареєстровані. Кожен раз коли заходите на сайт вводьте свій логін і пароль, і ви можете робити Ваше замовлення.

У разі, якщо Вам зручніше отримати товар з нашої БЕЗКОШТОВНОЇ доставкою, то Ваш менеджер оформить для Вас необхідні документи, а Вам залишиться тільки отримати товар в обумовлений час.
Наші ціни і умови роботи завжди можуть бути змінені пропорційно нашій взаємній довірі, надійності наших ділових відносин з Вами і Вашою компанією.

Додаткова інформація:

1.Тим, хто має свої інтернет магазини і хоче розширюватися;
2.Тим, хто розміщує товари на дошках оголошень (ОЛХ, Клумба, KidStaff і ін.);
3.Тим, хто продає товари через соцмережі (Facebook, Instagram і ін.).

Наші переваги:

-Даємо посилання в форматі YML для автоматичного вивантаження товарів
-Можливість скачування фото наших товарів з сайту без логотипів
-Наявність товару на сайті оновлюється щодня
-Актуальні ціни
-Максимально швидка відправка товару
-Відправка товару безпосередньо Вашому клієнту з нашого складу від Вашого імені.
-Ми не вкладаємо рекламу свого інтернет-магазину вашому покупцеві, тому ви маєте можливість рекламувати свій магазин.

Умови співпраці:

1. Потрібно зареєструватися на нашому сайті як партнер. Для цього потрібно перейти в розділ «Реєстрація», заповнити всі необхідні поля. У графі «Мета покупки» поставити позначку «Партнер». Після реєстрації - доступ відкритий!
2. При оформленні замовлення вказуйте дані Вашого клієнта! Додати додаткові відомості можливо в графі «Коментарі».
3. Оплата по системі 100 відсоткової передоплати на карту "ПриватБанк".
4. Терміни відправки залежать від часу оформлення та оплати замовлення (від 1 до 3 робочих днів).
5. Доставка здійснюється з нашого складу за Ваш рахунок.
6. При оформленні товару для відправки перевізниками товар страхується на всю суму замовлення!
7. Обмін / повернення товару:
-У разі заводського браку - оплата послуг транспортної компанії за наш рахунок.
-В інших випадках - повернення і обмін за Ваш рахунок.

Усі інші подробиці Ви можете дізнатися у нашого менеджера за тел: (067) 613 - 02 - 16

Ми будемо раді бачити Вас серед наших клієнтів!

Приємних покупок!